Sunday, April 19, 2009

:: Bunga Dulang ::

huh ngntuk giler...lmbatnye nak tggu 7.30..
da x tertahan da mata ni..
smbil menunggu ni,
terperasan lak pic bunga dulang yg akan aku gunakan utk majlis tunang aku nnt..
aku guna bunga stoking jerk..
juga buatan sendri.. (hee..thnx mak, dengan bantuan mak)


aku rs korg pon dpt agakkan tema aku nnt..
erm betull.. tema baby pink+hijau..



aku letak reben skit..ok ke x eh??
kengkawan, komen la skit.. ok x??
**sungguh xsabar nak balik kg hari utk memulakan sessi membuat
gubahan hantaran..chayok2 ieja..hee
mata da xtertahan..tersgt la mengantuk..
kawan2 yg singgah ke entri ni jgn lupa tgglkan komen ye..
bye.. :)

8 comments:

  1. ok la ija.. ok sgt.. simple je.. n sweet

    ReplyDelete
  2. cantik..slamat membuat..dh jadik preview yerk

    ReplyDelete
  3. fara: erm simple je fara..

    ayu: thanks..

    nurul: ok.. nnt da jd ieja preview eh..hee

    anie: hee sesuai ke cik anie??

    ReplyDelete
  4. ok...memuaskan dh tu
    hasil tgn seorang amatur kira dh passed lah tu
    alah, my concept is easier
    asal mata ni kata ok, lawa
    lantak la org nak kata apa...

    *rasa best sgt2 kan tgk hasil keje sendiri

    ReplyDelete
  5. rajinnya awak buat sendiri. baguss. haritu masa saya kahwin, bunga telur saya guna stokin juga. tp upah makngah saya buatkan :D

    ReplyDelete
  6. dayu: yer la dayu..rs puas hati sgt dpt buat sendri w/pun sedar xsecantik kat kedai..hee

    susudalambotol: ala buat simple je sbb tu je yg saya tau.. hehe

    ReplyDelete

apa kata kamu