Sunday, June 14, 2009

:: hantaran ::

huh rasa segan nak update bab hantaran nih..
yer la.. saya masih amatur..
xpandai lagik.. tp rasa gembira sangat dapat wat utk majlis sendri..
hhehe.. layankan je pic hantaran nih yer.

..dr pihak perempuan..



buah-buahan ni saya letak atas mangkuk kaca jerk.. kemudian letak je bunga stokin yg saya buat tu..simple je kan..


sebenarnye dalam nih ade gula dan garam.. cuma dibentukkan jd bawang putih.. pemberian dr mak cik saya.. da xsempat nak bungkus cntik2..last2 letak je atas pinggan..
anyway thanks ye mak cik..


songkok ni pon hias simple jerk..jadi la kan.. asal menarik dimata saya..


sirih junjung.. perkara wajib..xpuas hati sbb xder rose pink..


tuala..wat bentuk buah.. jadi la kan...

risau gak sbb banyak pin songket nih.. tkt rosak..sib baik en ajid ckp ok.. x rosak..

:: perfume & sejadah

:: bunga rampai & coklat

:: kasut & Al- Quran
yang lainnye banyak makanan..pemberian dr kakak, sepupu dan makcik2..thanks

...dr pihak lelaki...


tema warna gold-dr pihak lelaki



** ok selesai saya update tuk hantaran.. lepas ni rasanye blh rehat da.. sebelum saya mulakan preparation tuk kawen lak..

8 comments:

  1. cantik2 hantarannye..
    tak yah nak segan hehe
    color pink campo hijau tu sweet sgt

    ReplyDelete
  2. wah meriahnyer hntran tunang..dh mcm hantran kawen dh pun..cantek..kawen nnt sure lg gempak

    ReplyDelete
  3. cantik dh tu
    apa nak segan nyer
    pink lagi...sweet
    alah, hasil tgn sendiri kan
    lantak lah kalau org tgk tak lawa pun
    asal mata kita lawa

    ReplyDelete
  4. kawan kita bertunang dulu pon pakai pink ngan hijau..sekali sedondon ngan zul yahya daa...

    ReplyDelete
  5. yani : thanks... biasa je yani.. tp ok la..saya puas hati dengan usaha sendri..hehe

    nurul : thanks nurul..kawen lmbat lagik la nurul..hehe

    Dayu : time kasih yer pn dayu.. haah, janji mata kita cantik sdh kan..hee

    Nurmala : hehe.. mula2 dulu igt xcntik warna nih.. last bila da buat hantaran ok jugakkan.. :)

    Farhana : thanks fara..

    ReplyDelete
  6. eh eija.. kebetulan lak sama...
    masa tunang kite dulu pon pink & cokelat...

    tp kitorg nye sikit je dulangnye... sbb tkde idea nk bg amende dah... hehe :D

    ReplyDelete
  7. hee.. yang banyak tu jehan sbb ditambah2 oleh mak cik.. sorg bawak 1 benda..tu yg jadik banyak tu.. yang untungnye pihak lelaki.. hantaran dr pihak ija tu , siap mak die ley bg2 utk org kg tu.. haha

    ReplyDelete

apa kata kamu