Monday, October 12, 2009

:: Majlis Kawen ::

Bulan ni banyak betul jemputan kawen..
setiap minggu ada jemputan..

last week, aku pergi ke jemputan Pn yana..
di Bandar Tun Razak..



Da tentu la aku gi ngn En Ajid kan..

Xkira masukkan jugak gambar nih w'pon bukan backgroud majlis kawen..haha

ni terjadi sbb xder gambar En Ajid di umah orang kawen di bawah ni..



Selamat Pengantin Baru En Nizam & Pn Yana

kami sampai dorang da abis bersanding.. da nak makan pon..
haha.. xkira janji aku datang kan.. En Nizam (Jijie) ni siap ckp kat aku..

" sib baik ajid datang, kalo x aku bom dia "..

Jangan oii.. aku xkawen lagik..hahaha


Aku jatuh cinta sama deco meja makan dorang nih...
Cantik dowhh..



ermm.. canntikknye..


Dorang da kenyang makan.. aku suh dorg posing lak atas pelamin..

senyum... jangan x senyum..haha



Gambar aku ngn pengantin harus la ade kan..

pengantin lelaki xder.. syokkk sangat sembang ngn En Ajid..

lantak la korang..

Aku lagi....

Dan....




Ni yang dpt diselamatkan.. yang lain da kene rembat..

Kek Coklat yang sedappp ngn Gula2..

Thanks to Jijie & Yana atas jemputan kalian..

kami doakan semoga hubungan suami isteri ini kekal hingga ke akhir hayat..

No comments:

Post a Comment

apa kata kamu