Thursday, May 21, 2009

:: menghabiskan duit mmg seronok kan??? ::

teringat masa bli barang ari tuh.. kat SSF jalan TAR..
utk hantaran lagik..
smbil cuti mata tengok design2 terbaru..
ye la.. mana tau boleh cedok skit2 kan..
kalo tempat kat diorg harganya dr RM70 ke atas utk 1 hantaran..
pd aku.. amat mahal la.. padahal design nye simple je..
dan kalo buat sendri aku rs budgetnye xsampai mcm tuh...
utk org mcm aku nih.. mmg terasa sgt la kalo tempah..
kalo blh nak kurangkan budget lagik..
dasat kan..xperla..pedulik ngn ape org kata.. (kalo ikut org kata je, xmenjadi la majlis aku)


ni barang yg aku bli dulu..gabus tu, da aku settlekan..

benda ni aku igt nak jadikan tpt letak buah nnt.. ok x?

cuma nak ty, perlu letak atas gabus sahaja atau perlu terus atas dulang jerk?

utk bunga n manik ni plak, aku letak keliling gabus..

bekas kaca ni aku plan nak letak bunga rampai..
simple sgt ke eh?

nnt akan jadi mcm ni..


atau mungkin mcm nih..

** utk bekas bunga rampai tu aku bli RM1 utk satu bijik..bunga 1 kampit tu ader 10 kuntum rm 12 hinggit.. aku berjaya mengkayakan SSF tuh lagik..

9 comments:

  1. wah...cantik jer pn bekas bunga rampai 2 biler da letak bunga....

    ReplyDelete
  2. x mahal sgt ke ssf tu ieja.. warghhhh pokai..pokai..

    ReplyDelete
  3. bekas nak letak buah tu dah takyah kot letak gabus..boleh terus letak atas dulang..ahaks, dah untung takyah beli gabus utk tu..

    yg bekas bunga rampai tu, kalau lilitkan sekeliling bekas dgn renda2 pun ok jugak kan..tp takyah sarat sgt..just nak naikkan seri sikit je..

    p/s: hehe..bukan pandai sgt pun..bg cadangan, boleh la..janji dapat JIMAT seberapa byk yg mungkin.. :D

    ReplyDelete
  4. erm bekas buah tu xperlu letak atas gbus sbb berat nnt..letak terus jer cantik

    ReplyDelete
  5. ayue : erm simple je..sbb ieja rasa bunga tuh da ckp besar hee..

    farah: ada yg mahal.. ade yg ok fara.. kene servey gak..

    Hariza: erm tq 4 ur advance..hee ok jugak kan.. xyah letak atas gabus.. silap2 gaya jatuh lak kan..
    tq banget ya..

    nurul: tq nurul.. ieja igt wat mcm tu jer la.. thanks ya kawan2..

    ReplyDelete
  6. duit macam air la awak bila nak kawen. takpe, seumur hidup sekali ;)

    ReplyDelete
  7. tema kaler yg sama hantaran kita
    mana2 yg stable
    tak yah letak atas gabus
    letak je atas dulang trus

    ReplyDelete
  8. tak yah lah tempah
    buat je sendiri
    bukannya kita ni kayu sgt tgn tu
    jadik je..
    mungkin tak selawa yg SSF tayang tu
    tp asal berfungsi dah lah kan

    ReplyDelete
  9. hidd : xper la kan hidd.. seumur hidup sekali je.. utk kepuasan sendri jugak kan.. :)

    dayu : oo dayu pon pink hijau ek?? ok dayu.. atas cadangan kawan2, ieja xguna gabus.. buah 2 letak atas bekas tu jer and hias skit2..ok kan..

    ReplyDelete

apa kata kamu