Friday, December 23, 2011

Usaha Tangga Kejayaan nak...


Danish sudah boleh meniarap ( 4 month)

Danish pandai meniarap masa umur dia 4 bulan.. Actually time ni, ibu dengan ayah dia yang excited lebih.. Ye la , baru nak meniarap , dengar ayah ckp "go..go.. " terus tak jadi nak meniarap da.. terlentang sambil sengih-sengih..

Sebelum tu, saya dia risau sangat sebab anak kawan saya pandai meniarap masa umur 3 bulan..
lepas je tau, saya terus search internet, ye la, risau jugak kan..
Kenapa anak saya lambat pulak ni? tapi bila saya baca kat forum susuibu.com , rasa lega juga.. Ada baby yang cepat, ada baby yang lambat.. so kena sabar..

Sekarang Danish dah angkat-angkat punggung.. dah boleh capai-capai barang.. Nenek cakap dah nak merangkak pulak.. Botol susu nak pegang sendiri, kalau nenek pegang, sambil senyum-senyum tolak tangan nenek..Kalau dengan saya , dia tolak botol tu sebab nak susu fresh..
Kalau saya paksa jugak, dia nangis.. kesian pulak..


Tak mo nanges-nanges ye sayang ..


No comments:

Post a Comment

apa kata kamu